افزایش آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار نفر بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره رزمایش امداد و نجات دریایی ۲۰۲۴ در دریای خزر تکذیب دستور اژه‌ای درباره توقف آزادسازی قیمت بلیت هواپیما مراسم تحلیف رئیس جمهور با حضور قطعی ۵ رئیس‌جمهور و ۱۰ رئیس مجلس از سراسر جهان برگزار می‌شود افزایش خیره کننده کمک‌ به دموکرات‌ها بعد از اعلام انصراف بایدن رزمایش امداد و نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ به پایان رسید زاکانی به تهدید استعفای دسته‌جمعی برخی از اعضای شورای شهر تهران پاسخ داد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: هیچ زمانی جبهه استکبار مثل امروز در نقطه ضعف و احساس شکست نداشته است صدور کیفرخواست برای علی‌اکبر رائفی‌پور (یکم مرداد ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: بیانات رهبری مسیر مجلس را برای رأی به وزرا روشن کرد سی‌ان‌ان می‌گوید که مشکلات مرتبط با سلامتی دلیل انصراف بایدن نبوده است رزمایش مشترک ایران و روسیه؛ شلیک های تمرینی به اهداف دریایی پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره تجاوزات اسرائیل به الحدیده دیدار محسن رضایی و مسعود پزشکیان؛ توصیه‌های رضایی به رئیس جمهور منتخب ملت خاندوزی: دریافت تنخواه از بانک مرکزی برای اولین بار صفر شد سربازان اعزامی شهریور ۱۴۰۳ بخوانند | اعلام مشوق های ویژه «سرباز ماهر» حضور بیش‌از ۳ هزار ایرانی در زندان‌های ترکیه صدور یک میلیون و ۶۶۰ هزار روادید برای سفر اتباع خارجی به ایران در سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات با ۲۹ متقاضی ثبت نام برای ریاست | ثبت نام ۲۲ نفر برای پست دادستانی دیوان تونس خواستار توقف فوری نسل‌کشی فلسطینی‌ها شد
سرخط خبرها

عملیات نظامی اسرائیل علیه نوار غزه چگونه است؟ | وزیر دفاع اسرائیل: هدف، نابودی حماس است

  • کد خبر: ۱۸۹۸۶۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
عملیات نظامی اسرائیل علیه نوار غزه چگونه است؟ | وزیر دفاع اسرائیل: هدف، نابودی حماس است
وزیر دفاع اسرائیل امروز (جمعه) اعلام کرد که جنگ علیه غزه متشکل از سه مرحله است و هدف از آن «نابودی جنبش حماس و ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه» است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل در مقابل اعضای کمیسیون خارجه و امنیت پارلمان اسرائیل (کنست) در مقر وزارت جنگ در تل‌آویو گفت که این عملیات متشکل از سه مرحله سازمان یافته است.

وی عنوان داشت: در مرحله نخست، عملیات نظامی با آتش انجام می‌شود بعد از آن مانور (جنگ زمینی) با هدف نابودی فعالان و آسیب رساندن به زیرساخت‌ها به منظور شکست حماس و نابودی آن انجام می‌شود.

وزیر دفاع اسرائیل عنوان داشت: در مرحله دوم ما به نبرد ادامه می‌دهیم، اما با فشردگی کمتر. نیرو‌های ما برای نابودی کوریدور‌های مقاومت تلاش می‌کنند. گام سوم نیز ایجاد نظام امنیتی جدید در نوار غزه و رفع مسئولیت اسرائیل از زندگی روزانه در آن و ایجاد واقعیت امنیتی جدید برای شهروندان اسرائیل و منطقه اطراف نوار غزه است. ما در جنگ به سر می‌بریم، گزینه‌ای وجود ندارد. روز هفتم اکتبر روزی است که در آن عملیات نابودی حماس شروع شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->